Wednesday

Mydin

Pagi2 lagi hfon aku dah bunyik..ade sms masuk..aku membacanya dengan sebelah mata je..sebelah lagi lom leh bukak.Daud rupanya..nak ajak aku pegi breakfast,g PSN,dan lunch same2 tgh hari nnti.Ptg kang die dah nak balik akmpung kat Kluang. Aku pun reply lah 'ok'.Then aku tertido balik...tiba2 terjaga balik pasal ader sms masuk lagi..alamak..aku dah lambat! Terus je aku bangun dan mandi.Lepas mandi aku dapat sms dari Daud yg mengatakan die dah tggu kat tgga atas area pasar malam tuh..aku reply mengatakan aku dah nak pakai tudung,padahal baru pakai towel je..hehehe..Mcm lipas kudung aku bersiap..akhirnya aku duduk jugak kat seat sebelah driver dalam Viva hijau Daud..masa tu baru aku cerita yg aku tertido balik..nasib baik Daud ni jenis penyabar..huhuhu..Kitaorg takgi bfast pun,g PSN jap,then makan kat TangLing ngan Korak,Azida ngan Afdhal. Lepas lunch Daud ajak aku g Mydin kat Puduraya..fuh..lama gak takgi Mydin. Aku on je lah. Tapi tak beli ape pun..cuma beli cermin panjang,'bekas makanan kedap udara',bateri n kain pelikat la la la la utk Mi..Daud borong betul kat Mydin,kakak die pesan beli barang alatan menjahit. Baik sungguh Daud..untung sape dapat die. Betul nih!

Rupa2nya sambil g Mydin tu Daud sebenarnya tunggu kawan die balik dari Kulim. Kawan pompuan gitu..nama Suria..Manis orangnye..ewah Daud..dalam diam tu. Akhirnya ade gak calon! Serius I'm happy for that!Kami g minum kat Restoren Syukran sebelah Mydin tuh. Lepas tu Daud drop aku kat umah dan Daud terus balik Kluang bersama2 Suria (Suria org Kluang gak)..ape lagi Daud,bawaklah Suria balik umah mak kau sekali...



No comments: