Thursday

Read my Gmail on my Outlook


Untuk menjadikan diri aku lebih 'organize', aku rasa Microsoft Outlook adalah PDA terbaik untuk aku ketika berada di rumah.Semua tarikh2 penting aku leh simpan dlm tu,so far banyak contact2 aku dari 2003 telah dibuat backup dalam MS Outlook.Kali ni aku bergerak dengan lebih hebat dengan mengaktifkan Gmail aku ke dalam Outlook aku. So once i read my email,secara tak langsung aku akan alert dengan 'calendar' yang ada kat Outlook..Setelah mentelaah,MS Outlook aku kini dah boleh baca Gmail a.k.a Google Mail aku..Rasanya nak setup la semua email2 aku yg ader POP3 service. Hidup mesti 'organized'..

2 comments:

Amy said...

sy x suka gilak outlook koh..kan outlook ni adik beradik IE...xsukeee..i prefer thunderbird from mozilla...ala2 thundercatzz gitu...hehehe

ShYm said...

saya tak pernah plak try thunderbird..nnti nak try lah!