Monday

Dari Lipis ke Muar



Dah lama tak tulis blog.Mesti korang rindu aku. Since last blog aku tulis aritu,adik aku Dayah balik KL, budak2 U cuti sem..so sempena die ade aku kena lah layan die..sampai tido pun tak cukup tau tak..sabo je la..kitaorg spent 2 days untuk jalan2 n ronggeng kat KL then baru balik ke Kuala Lipis..3 hari kat Lipis, aku,Dayah,Napi(my youngest bro), and parent pergi ke Muar plak.ader kenduri umah Pakcik(Uncle Sem)..Sendat giler kat kete belakang sebab kami semua saiz XL.
Kejap baik kejap gaduh bila dah dok rapat2 takleh g mane2 masa tu..haha..Dari Highway PLUS abah exit kat exit Tangkak.Saje try..tak tau lah nak kata jauh ke tak nak masuk Muar..sebab kalau dekat pun aku rasa jauh pasal lemas dalam kereta.


Setelah selamat sampai Muar,terus check in hotel.Hari sgt panas dan kami penat berhimpit maka kami order je food dari bilik.Tapi kitaorg ckp masuk bill bilik abah...jahat kan..Lepas makan terus tido, ptg sket bangun tehn siap2 nakgi umah Uncle Sem.Tak ramai sepupu yang balik..Nadia pun gatal tak balik.Taknak kawan Nadia. Nasib baik Kak Erni ada..

No comments: