Saturday

Selamat

Ye..sangat lama beta dah tak tulis blog..rindu eh...dan memang benar..aku dah pun selamat di ijab kabulkan dengan tunang ku, Muhammad Ismail b Ibrahim.

Sian korang tak dapat nak tau selanjut nye tentang preparation kawen aku..nama pun preparation maka aku bz lah sket..

First sekali nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang telah sama2 menjayakan majlis perkahwinan aku pada 26 dan 27 hb April yang lalu. Daripada makcik kuih,mihun sehingga lah ke flower girl2 yang menjayakan hari bahagia aku.

Kedua..aku rasa tak tau camner nak mulakan semula cerita lepas dah lama tak update blog. Takpe..aku akan tulis je n letak pic2 yang sesuai.. Antara pic yang ada disini adalah pic gift2 utk tetamu yang hadir..kepada yang tak dapat tu harap maaf kerana ramai sgt yang datang pada hari tu. Aku pun tak dapat berbuat ape2 kerana aku dok atas pelamin je masa tu..huhu...

Korang leh tgk pic aku kawen kat frenster aku k.. http://profiles.friendster.com/sshymm



1 comment:

joha said...

selamat pengantin baru...
munkin dah lama sikit..

just curious... orang kampong mana ni..



joha
http://memories-of-lipis.blogspot.com/